Kültür sanat camiasının sevilen isimlerinden Mert Fırat, Epsilon Yayınevi’nin Sabahattin Ali edisyonlarını taçlandıran bir projeye imza atıp yazarın iki öyküsü ve bir şiirini seslendirdi.

Sabahattin Ali’nin öykü ve şiirlerinin bilinirliğini artırmayı amaç edinen kayıtlar, edebiyatseverlerin ücretsiz erişebileceği bir armağan.

Mert Fırat’ın sesiyle hayat bulan ‘Değirmen’ ve ‘Sırça Köşk’ adlı öyküler ile yazarın ‘Ses’ öyküsünde yer alıp ‘Leylim Ley’ adıyla bestelenmiş şiirine, Epsilon Yayınevi etiketiyle yayımlanan kitapların arkasında yer alan QR kod aracılığıyla veya Epsilon Yayınevi’nin resmi Youtube kanalından ücretsiz erişilebiliyor.

TÜRKÇE EDEBİYATIN DEV İSMİ SABAHATTİN ALİ,
TÜM ESERLERİYLE EPSİLON’DA!

KÜRK MANTOLU MADONNA

Sabahattin Ali’nin ölümsüz eseri Kürk Mantolu Madonna önce 1940-41 yıllarında gazete tefrikası olarak, daha sonra 1943 yılında kitap halinde yayımlanmıştı. Eserin tefrikaları ve ilk basımı karşılaştırılarak hazırlanan bu yeni basım, dönemin yaşantısına dair notlar ve metindeki eski sözcüklere dair açıklamalar içeriyor. Yeni, özgün, eserin ruhuna nüfuz eden bir okuma deneyimi sunuyor.

Kapak Tasarımı: Ethem Onur Bilgiç

İÇİMİZDEKİ ŞEYTAN

Sabahattin Ali’nin ölümsüz eseri İçimizdeki Şeytan önce 1939 yılında gazete tefrikası olarak, daha sonra 1940 yılında kitap halinde yayımlanmıştı. Eserin tefrikaları ve ilk basımı karşılaştırılarak hazırlanan bu yeni basım, dönemin yaşantısına dair notlar ve metindeki eski sözcüklere dair açıklamalar içeriyor. Yeni, özgün, eserin ruhuna nüfuz eden bir okuma deneyimi sunuyor.

Kapak Tasarımı: Ethem Onur Bilgiç

KUYUCAKLI YUSUF

Sabahattin Ali’nin ölümsüz eseri Kuyucaklı Yusuf önce 1932-37 yılları arasında gazete tefrikası olarak, daha sonra 1937 yılında kitap halinde yayımlanmıştı. Eserin tefrikaları ve ilk basımı karşılaştırılarak hazırlanan bu yeni basım, dönemin yaşantısına dair notlar ve metindeki eski sözcüklere dair açıklamalar içeriyor. Yeni, özgün, eserin ruhuna nüfuz eden bir okuma deneyimi sunuyor.

Kapak Tasarımı: Ethem Onur Bilgiç

SABAHATTİN ALİ

ROMANLAR, ÖYKÜLER, MEKTUPLAR, ŞİİRLER, YAZILAR, TUTANAKLAR

Kapak Tasarımları: Ethem Onur Bilgiç

“Bence Sabahattin’in en kuvvetli tarafı kendine benzerliği, temiz ve metotlu bir edebiyat kültürüne dayanarak, en yaratıcı anlamında realist oluşudur… Sabahattin köyü, kasabayı, köylüyü, kasabalıyı çok iyi biliyor, duyuyor ve yaşatıyor. Dili pürüzsüz. Görünüşü dağıtıp yine bir noktada toplamasını büyük bir ustalıkla başarıyor.”

Nâzım Hikmet


“Sabahattin Ali anlattığı hikâyelere bizi inandırıyor… Muharrir çorak, zavallı köyün sefaletini, acılarını anlayıp anlatmaya çalışıyor. “Bir Gemici Hikâyesi”, “Kanal”, “Bir Firar”, “Kazlar”, “Candarma Bekir” hikâyelerini yazan bir muharrir gerçekten iyi bir sanatkârdır.”

Nurullah Ataç

“Sabahattin Ali imzası hikâye ve roman vadisinde son yıllarda hissedilen büyük boşluk içinde büyük bir ümit ışığı yakmaktadır.”

Yaşar Nabi

“Sabahattin Ali’nin, böyle devam ederse, Tanzimat’tan beri en iyi hikâyecimiz olabileceğini zannediyorum. Çünkü yazılarında benim istediğim şey var, iç var, görüş var. Sonra tekniği güzel, yeni bir şey yapayım diye garabete kaçan tarafı yok.”